De ce nu vreau sa fac nimic cu viata mea?

Nu vreau sa fiu un Antreprenor. Nu merita efortul . Este ca si cum te-ai casatori. Totul e frumos la inceput, cand esti entuziasmat pentru ideea ta, si super motivat sa o dezvolti.

Dar acel entuziasm scade cand vezi ca nimeni nu iti cumpara ideea, si este incredibil de greu sa ai 10 clienti, daramite un milion sau mai multi! La sfarsit iti dai seama ca nu ai avut timp pentru familie si prieteni, ca nu ti-ai trait viata si nici nu ai ce realizare sa arati! Desigur, toate lucrurile bune vin in urma perseverentei si rabdarii. Sunt de asemenea sigur, ca , atunci cand lucrurile bune incep sa apara, ele nu mai sunt asa de frumoase si totul incepe sa se rezume doar la bani. Nu sunt sigur ca vreau toti banii in schimbul vietii mele pierdute.

Nu vreau sa fiu un inginer, un doctor, un avocat, un manager sau orice alta slujba ce necesita un birou. Nu vreau  sa am un job ce necesita sa lucrez ore intregi ca un robot. Viata e prea scurta ca sa imi petrec cinci zile pe saptamana intr-un birou cubic si sa traiesc de pe o saptamana pe alta. Nu vreau o slujba “traditionala”. Chiar daca imi place slujba mea, nu vreau sa fiu fortat sa am un program anume. Nu vreau un sef care sa verifice cati bani pot sa fac, sa imi spuna ce sa fac si cand sa fac acel lucru. Nu vreau cafea de la acele aparate vechi si atinse de zeci de “slujitori” zilnic. Ugh!

Nu vreau sa fiu un agent de vanzari, un bursier, un investitor sau un patron. Nu imi place sa manipulez mase de oameni doar ca sa fac bani. Ce rost are sa fi bogat, daca nu poti dormi noaptea gandidu-te la cati oameni ai lasat pe strada? Asta e varianta buna, in care acei patroni se gandesc la ce fac, dar majoritatea nu simt nicio mustrare.

Nu vreau sa fiu un fermier, un constructor, un mecanic sau un instalator. Nu vreau sa ma pierd in rutina, sa fac acelasi lucru zi de zi, ora de ora. Nu vreau sa imi fie limitata creativitatea. Nu vreau sa imi pun viata in pericol, pe un santier insalubru, doar pentru o mana de bani, pe care alti oameni, sau hoti mai bine zis, ii castiga in cateva minute stand pe canapea.

Nu vreau sa fiu  un profesor prost platit. Profesorii sunt unii dintre cei mai destepti oameni, dar multi parinti mai slab dotati mintal vin si le spuna ce sa faca. Nu vreau sa fiu batjocorit si luat la rost in fiecare saptamana doar ca sa castig salariu minim pe economie.

Nu vreau sa fac nimic cu viata mea, dar nici nu vreau sa stau toata ziua, de aceea am decis sa scriu acest blog, pentru a se scurge macar putin timp, cu un scop bun, sper eu. Poate vor fi oameni care imi vor aprecia blogul, poate nu, eu mi-am facut “datoria” de a scrie.

Vizitati si pagina de Facebook pentru a ramane la curent cu cele mai noi bloguri

Ce s-ar intampla daca maine Facebook nu ar mai exista?

Leave a Reply

